asiabizbzcccocomhostininfomemnmobinetorgpresspropwsiteteltvuswebsitewsپنل reselloپنل های نمایندگیدامین

شرایط عمومی حذف دامنه های بین المللی

جدول زمانبندی امکان لغو دامنه های بین المللی پس از ثبت دامنه

در این مقاله قصد داریم شما را با انواع دامنه های بین المللی که قابل لغو و حذف شدن پس از ثبت دامنه می باشند آشنا نماییم. اگر دامنه ی بین المللی را ثبت کردید و پس از آن متوجه اشتباه تایپی در نام دامنه شدید ، دامنه فیلتر بود و یا به هر دلیلی قصد لغو کردن دامنه را داشته باشید می توانید در مدت زمان مشخص شده برای هر نوع پسوند دامنه که در جدول ذیل مشخص شده است درخواست لغو دامنه و برگشت هزینه ی خود را اعلام نمایید.

 

 

توجه داشته باشید معمولا امکان حذف و بازگشت هزینه ی دامنه ی ثبت شده وجود ندارد و فقط برخی از انواع دامنه های بین المللی این امکان را دارند و برای حذف این دامنه ها نیز لازم است در اولین فرصت درخواست لغو دامنه را به دپارتمان امور دامنه های شیراز وب هاست ارسال نمایید .

نکته: زمانیکه درخواست لغو و حذف دامنه را می دهید، در صورت تایید رجیسترار ، مبلغی بعنوان کارمزد توسط رجیسترار کسر می گردد و مابقی مبلغ پرداختی برای دامنه عودت می گردد .

نکته: تعداد روز های درج شده در جدول ذیل از زمان ثبت دامنه محاسبه می شوند. پس در تعداد روز ها به این نکته توجه داشته باشید اگر دامنه ای در ساعتی از روز ثبت شده باشد در همان ساعت از روز نیز تعداد روزهای فرصت لغو دامنه نیز به پایان می رسد.

زمانبندی امکان لغو دامنه های بین المللی پس از ثبت دامنه

در جدول ذیل انواع دامنه های بین المللی به همراه تعداد روز قابل لغو برای هر دامنه مشخص شده است:

نوع پسوند دامنه فرصت لغو دامنه (روز)
.COM ۴
NET. ۴
.ORG ۴
INFO. ۴
.BIZ ۴
MOBI. ۴
.NAME ۴
.ASIA ۴
TEL. ۴
.IN ۴
WEB.IN. ۴
.MN ۴
BZ. ۴
.CC ۴
TV. ۴
.US ۴
.ME ۱
.AU ۱
XXX. ۴
WS. ۰
.EU ۰
UK. ۰
.RU ۰
.DE ۰
ES. ۰
NZ. ۰
.CO ۰
CA. ۰

به این ترتیب در صورتی که پس از ثبت دامنه های بین المللی متوجه شدید که اشتباهی در ثبت دامنه انجام شده و نام دامنه ثبت شده مطابق نام درخواستی شما نیست، به پشتیبانی شیراز وب هاست تیکت بفرستید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا