دسته‌بندی نشده

مسدود شدن سایت برای ارسال ایمیل اسپم

سلام و خسته نباشید

گاهی اوقا سایت شما برای ارسال ایمیل زیاد مسدود میشود.  اما شما هیچ ایمیلی ارسال نکردید!

پس چرا هاست شما برای ارسال اسپم مسدود شده است؟

 

با وجود نصب بروزترین آنتی شل ها و آنتی اسپم ها روی سرور گاهی اوقات باز هم هکر ها به سایت شما نفوذ میکنند و از هاست شما اقدام به ارسال ایمیل میکنند.

معمولا اسکریپت هایی استفاده میکنند که از دید جدیدترین آنتی شل و آنتی اسپم ها هم خارج بوده و قابل شناسایی نیستند.

اگر هاست شما برای این مورد مسدود شده باید از لینک زیر سرویس ایمن سازی ودپرس را خریداری کنید تا سایت را ایمن کنیم که نفوذ به سایت شما انجام نشود.

توجه داشته باشید اگر روی هاست شما تعداد زیادی وردپرس نصب باشد برای هر کدام جداگانه باید این سرویس خریداری شود. و همزمان هم باید با هم خریداری کنید.

خرید سرویس ایمن سازی وردپرس

 

پ ن مدیریت:

در صورتی که هاست شما در شیراز وب هاست قرار دارد و نمیخواهید این ایمن سازی توسط ما انجام شود با ارسال تیکت به پشتیبانی درخواست بک آپ کنید تا بک اپ اطلاعات برای شما ارسال شود و هاست را به جای دیگه منتقل کنید و اونجا ایمن سازی را خودتان انجام دهید.

اگر شما رسیلر دارید و دوست دارید خودتان برای مشتری ها ایمن سازی کنید میتوانید با انتقال رسلر خود به سایر هاستینگ ها در میزبان جدید ایمن سازی را خودتان انجام دهید.

شرط ادامه همکاری با شیراز وب هاست ایمن سازی توسط ما است ولی هیچ اجباری هم وجود ندارد و شما میتوانید در صورت تمایل هاست خود را منتقل کرده و در هاستینگ دیگری توسط خودتان ایمن کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا