دسته‌بندی نشده

حل مشکل ریدایرکت شدن وردپرس به سایت خارجی

اگر برای شما پیش اومده که سایتتون رو باز کنید و ببینید سایت شما به یک سایت خارجی ریدایرکت میشه این مطلب رو دنبال کنید تا نحوه رفع مشکل رو بهتون آموزش بدم.

 

برای حل این مشکل ۳ راه حل پیشنهاد میکنیم که حتما سعی کنید مراحل رو طبق پیشنهاد ما انجام دهید و فورا با هاستینگ خود تماس نگیرید.

۱-از طریق آموزش زیر چک کنید دامنه وردپرس دقیقا دامنه ای باشد که سایت شماست و دامنه دیگری تنظیم نشده باشد.:

آموزش تغییر دامنه وردپرس از phpmyadmin

در صورتی که دامنه دیگری بود دامنه را به دامنه خودتون تغییر دهید. بعد از تغییر سایت را چک کنید اگر درست شده باشد مشکل ریدایرکت حل شده و جهت اطمینان میتوانید آموزش را تا آخر ادامه دهید تا دیگر هرگز سایت شما به مشکل بر نخورد.

 

 

۲-وارد فایل منیجر و پوشه ای که سایت شما در آن قرار دارد شوید و کلیه فایل های وردپرس جز پوشه wp-content و فایل های wp-config.php و .htaccess و حتی اگر فایل robots.txt هم بود نیاز به حذف آن نیست دیگر فایلی که نباید حذف شود فایل تاید گوگل هست.

 

بعد از حذف فایل های وردپرس ااز طریق زیر نسخه جدید وردپرس را آپلود کنید:

 

آموزش آپدیت وردپرس به نسخه آخر

 

بعد از آپلود نسخه آخر وردپرس سایت را چک کنید اگر مشکل حل نشده است همچنان با آموزش ما همراه باشید.

مرحله بعد باید قالب خود را با نسخه ای که در سیستم دارید آپدیت کنید و مجدد تست نمایید تا ببینید مشکل رفع شده است یا خیر.

نمونه ای از قالب آلوده را در عکس زیر میتوانید ببینید در این عکس فایل Header.php قالب آلوده بوده است:

 

در صورت رفع نشدن مشکل وارد پوشه wp-content شده و نام پوشه plugins را تغییر دهید و تست کنید اگر حل شد مشکل از یکی از افزونه ها بوده که باید با فیرفعال کردن تک تک افزونه ها، افزونه مورد نظر را پیدا کنید.

 

 

۳-در صورتی که همچنان مشکل رفع نشده میتوانید با ارسال تیکتبه پشتیبانی هاستینگ خود درخواست کنید آخرین بک آپ موجود را ریستور کند.

 

در حال حاظر شیراز وب هاست ۲ بک آپ در یک هفته اخیر نگه داری میکند. یعنی در هر زمان تیکت بفرستید امکان ارائه دو بک آپ هر کدام حدودا با فاصله ۳ یا ۴ روز موجود است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا