سی پنلهاست

مزیت هاستی که روی سرور ایران است چیست؟

ممکنه از خودتون بپرسید چرا با وجود دیتاسنتر های بزرگ در جهان ما باید از هاستی استفاده کنیم که سرور آن در ایران است استفاده کنیم؟
هاست ایران دارای مزیت هایی است که در این مطلب به آنها میپردازیم.

۱-سرعت باز شدن بالای سایت

با توجه به اینکه سرور های ایران فاصله کمتری به کاربران داخل کشور دارند با سرعت خیلی بهتری نسب به سایر کشور ها سایت برای کاربران شما باز خواهد شد.

۲-رفع مشکلات تحریم

 

 

در هاست های خارج از کشور از آنجا که دیتاسنترها در اولویت اول تابع قوانین کشور خود و در اولیت دوم تابع قوانین بین المللی هستند ممکن است تا حدودی ریسک تحریم وجود داشته باشد اما ریسک تحریم برای سرویس های در داخل ایران صفر است و از این لحاظ هاست ایران دارای مزیت نسبی است. البته راه کار هایی برای به صفر رساندن تحریم سرور های خارج کشور وجود دارد که ما همواره این راه کار ها را لحاظ میکنیم. ولی به هر حال این مورد در سرور های موجود در ایران حل شده است.

۳-حل مشکلات درگاه ها با سازگاری بیشتر سایت  و فروشگاه ها با درگاه شاپرک

اگر شما وبسایتی داشته باشید که از درگاه های پرداخت آنلاین استفاده می کند به دلیل سرعت بیشتر (چون سرویس دهنده های بانک ها هم معمولا در داخل ایران میزبانی می شوند) کمترین اختلال ممکن خصوص در هنگام ارجاع درخواست از صفحه ی بانک به سایت شما را خواهد داشت و کمتر با مشکلی مانند کسر از حساب کاربر بدون تائید شدن مبلغ در سایت خود مواجه خواهید شد.

 

۴-عدم تغییر قیمت در بلند مدت

بر خلاف هاست خارج در هاست های ایرانی تغییرات قیمت خیلی ناچیز و گاها در حد صفر است. مثلا ممکن است در ۲ سال هیچ تغییری نداشته باشد. اما هاست خارج با تغییرات نرخ ارز افزایش می یابد.

 

کلام آخر: شیراز وب هاست همواره سعی میکند گزینه های متعدد را در اختیار کاربران خود قرار دهد تا با داشتن حق انتخاب هر چیزی به صلاح خود میبینند انتخاب کنند. لذا هم هاست ایران و هم هاست خارج در شیراز وب هاست ارائه میشود.

 

خرید هاست ایران

خرید نمایندگی   هاست ایران

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا