آموزش کار با پنل whmپنل های نمایندگی

آموزش کنترل پنل نمایندگی هاست whm

کنترل پنل نمایندگی هاست whm نوعی از نمایندگی هاستینگ است که به شما یک پنل مبتنی بر سی پنل (cpanel) داده می شود که از طریق آن می توانید به طور مستقیم و یا با اتصال نرمافزارهای مدیریت هاستینگ (مانند whmcs) به این پنل نسبت به فروش هاست اقدام نمایید.

 

whm-cpanel

 

استفاده از کنترل پنل نمایندگی هاست whm بهترین راه برای شروع راه اندازی یک وبسایت با موضوع هاستینگ می باشد و از آنجا که تمام کارهای تخصصی مربوط به سرور قبلا توسط مدیر سرور (شخص یا وبسایتی که شما نمایندگی را از طریق آن اخذ کرده اید) انجام شده است دیگر حتی لازم نیست که شما تمام تخصص های لازم برای راه اندازی یک هاستینگ را داشته باشید.

 

با استفاده از پنل نمایندگی هاست whm شما یک هاست دارید که می توانید آنرا به قسمت های کوچکتر تقسیم کرده و آنرا به مشتریان خود واگذار کنید. در  این روش شما دی ان اس های مبتنی بر دامنه ی خود را دارید و اغلب مشتریانتان نمی توانند متوجه شوند که شما خود یک هاستینگ مستقل هستید یا نماینده ی یک هاستینگ دیگر.

علاوه بر کسانی که قصد راه اندازی هاستینگ دارند اخذ پنل نمایندگی هاست whm می تواند برای اشخاصی که تعداد زیادی وبسایت دارند و مجبورند از هاستهای مستقل از یکدیگر استفاده کنند بسیار مقرون به صرفه تر از خرید چندین هاست اشتراکی مجزا باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا